Lösgodis!

Mhmm... Nu har jag just ätit upp mitt lösgodis. Det var gott, men jag kan se fördelen med smörgåsar och äpplen. Man känner sig belåten efter att man har ätit det, medan man efter lite godis bara suktar efter mer! Mamma och jag har kommit överens om att vi inte orkar ha någon villaavslutning ikväll. Vi ska grilla korv i vår kakelugn (jag är inte säker på om det är en sån direkt, men ni förstår vad jag menar) istället!

Veckan efter nästa veckas lördag far jag med klassen till Gröna lund! Det ska bli roligt, dessutom får vi ledigt på fredagen före. Mamma skall ha tre väninnor på besök den helgen också, så jag tror att jag ska sova i stan de där dagarna då så finns det mer lediga sovplatser därhemma. Dessutom slipper mamma och pappa skjutsa mig och hämta mig till/från vikingterminalen.
Vardagligt | |
#1 - - emma härnqvist/perfektion:

tack tack. alltid lika peppande att få såna ord om bloggen. allt bra?

#2 - - emelie:

haha nåjo men ja tkr e va lite konstigt tå on hadd maga tröj o såde :D

#3 - - emelie:

hihi okej :D

jag myser framför tvn o lagar läxor, haha!

#4 - - V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡:

Svar: Åh tack så hjärtligt, glad jag blir ^^

Allt bra med dig?

#5 - - Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A:

Nu blev jag sugen på godis. Varför är man så beroende av sånt där? :/

Upp