När himlen är grå

Goddag! Jag skrev inget igår. Efter skolan hade jag bråttom så jag skulle hinna med allt jag skulle ha gjort, och sedan på kvällen fortsatte jag att "städa" i min receptpärm (vilket jag påbörjat föregående kväll). När jag gjort det var klockan sådär passlig dusch-tid, som efterföljs av te-tid och sedan läggdags. Har jag sagt att jag går och lägger mig halv tio varje kväll? Det inkluderar helgerna, men i förrgår somnade jag efter halv elva någon gång och då blev jag jättetrött i skolan och värsta jättestressad. Därför föredrar jag att somna klockan tio. Nå, det jag skulle komma fram till var i alla fall att jag inte tyckte mig ha tid att blogga.

Min vän Hanna hittade en bild på råddjuret! Titta här. Nu kom jag på att jag ska skriva ett brev. Det är jättemysigt väder idag, regn och rusk! Ikväll (hoppas att det fortfarande regnar då) så skall jag ta en lång promenad, och om en halvtimme eller någonting ska vi äta Skarv! Haha, förlåt, men jag tycker att det är lite roligt med skarvar.

Imorgon ska jag fara till stan för mamma skulle dit på kvällen. Jag ska köpa tyg till textilslöjden i skolan och så ska jag låna några böcker vid biblioteket. Sedan får vi se vad jag gör, men Ellen skulle kanske till stan också. Så får jag väl äta vid Mattias sen då, hur det nu blir! Jag tänkte ta en joggingrunda på morgonen också, igår när jag joggade tog det bara ca 29 min för 5,2 km! Nu ska jag skriva en fråga också, sådär som bloggerskor skall göra.

Hmmm, när brukar du gå och lägga dig på vardagar? (Dålig fråga eller? Jag kom inte på något bättre. xD)
Vardagligt | |
#1 - - hanna:

haha rådddjuret. :D



jag går och lägger mig 22.30-23.30 hehe

Upp