Fett najs!

Jag tänkte skriva om lördagen igår när jag var hos Mattias, men hans tangentbord var konstigt så jag kunde inte använda å och ä. Nu orkar jag inte skriva om i lördags, men jag kan ju säga att det var najs! Helt jätte, jättenajs! I synnerhet hemvägen, när alla började bli lite trötta och flummiga. Jag önskar att vi kunde göra om det. Jag gillar min klass.

Jag tycker om min klass och jag tycker faktiskt om mitt liv. Jag har inget emot att bo på Åland heller. Visst, Korsnäs är hemma såklart, och jag saknar nog det, i synnerhet i t ex jultider och sådant. Simskäla är väl inte världens roligaste ställe heller, men jag överlever! Jag tänker nog fortfarande gå på fkf efter högstadiet, men det innebär inte att jag inte kommer att längta hit till Åland också. Jag är glad att jag har ett så fint liv och att allting är så najs. Fett najs! Som Emma säger. Muahah! Jag är glad, glad.
Personligt | |
Upp