Frukost-besvikelse

Nu är det en ny vecka igen. Jag sitter och lyssnar på lite musik i väntan på att gå till skolan. Jag skulle pröva en ny frukost idag, till vilken jag hittade inspiration på denna blogg. Jag blev dock lite besviken, för det jag lagade blev knappt gott! Bätte lycka nästa gång, kanske. Jag tänkte nämligen laga lite ovanligare frukostar denna vecka, så jag har bunkrat upp med t ex grynost.

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga; denna vecka är en vecka som så många andra, med mycket bilskola och förhoppningsvis lite annat också. Kommande helg har vi körhelg från skolan, vilket kanske inte är världens roligaste helgprogram, men ändå helt okej. Hm.
Vardagligt | |
#1 - - marie:

Körhelg och körhelg, både sjunga och åka buss :) det svenska språket är lite dubbelt.

#2 - - Irene:

Svar: Åh tack! :D haha, visst nog it att du kika in dit :)

Upp