Vem jag var, är och kommer att bli

Jag sitter och lyssnar på musik på youtube, en av mina favoritlåtar från högstadiet, och skriver en resumé av min skolgång till utbildningssociologin. Dessutom skrev jag några rader åt en gammal vän idag.
 
Jag blir nostalgisk, och en smula sorgsen. Samtidigt är det spännande att fundera på vem man var, vem man är, och vem man kommer att bli.
 
 
 
En ynklig högstadietjej i sin favorithalsduk (som fortfarande är favorit).
 
Nej. Nu kom jag in på ett alldeles för långt sidospår. När man gör läxor skall man inte börja titta på gamla bilder, punkt.

 
Funderingar | |
#1 - - Marie lundell:

Skönt att du snart har tonåren över😉 eftersom "småsyskonen" närmar sig😊H. Mamm

Svar: Ja, det är ju bra att jag har berett väg så att du är beredd på vad som helst. ;)
Sophia Lundell

#2 - - moster:

Du ser så mycket gladare ut idag än då. Men tonårstiden är ju förvirrande på många sätt.
Sköt om dig och ha en fortsatt bra vecka :)

Svar: Jo, men igår kände jag faktiskt mig nästan lika ynklig som på bild nummer två! :) Tack det samma! :D
Sophia Lundell

#3 - - Simone:

Ja visst är det skönt att bli äldre! :)

Svar: Jo! :)
Sophia Lundell

Upp