Agnes & Henrik 8 år!

Nu är det verkligen jättelängesen jag har skrivit någonting sist! Min blogg är ju inte världens roligaste precis, och ingen läser väl den heller. Förutom eventuellt Karolina som verkade tycka att den var kul! Muahah!

Idag fyller mina kära syskon 8 år! Agnes och Henrik alltså. Så det blir kalas imorgon och på lördag. På lördagen har jag för ovanlighetens skull fullbokat program, först Henriks kalas, sen släktkalas för dem båda och på kvällen ska jag till Ellen på fest (alkoholfri observera!) eftersom hon fyllde år igår. Det blir säkert trevligt.

Jag är hemskt glad idag också. Jag hade också fått en kommentar på mitt förra inlägg, av någon anonym person. Kommentaren var väl helt vettig, men jag vill ändå bara säga att jag inte tycker att mitt liv är tråkigt. Det är kanske inget liv som andra drömmer om, om man säger så, och visst är det rätt ensidigt ibland. Dock tycker jag faktiskt att det är ROLIGT att läsa böcker, vara hemma, lösa korsord, sticka, laga mat och pyssla på med olika saker!
Funderingar | |
#1 - - emelie:

haha ne, kanske inte ;)

#2 - - simone:

jag läser å, å tkr e ji kul :D

#3 - - emelie:

hihi okej, tack :)<3

och tack fö korte!

jag har int tin adress :o

Upp