The story of lördag förmiddagar

Varje lördag förmiddag när jag sörplar kaffe ur min blommiga kaffekopp och läser bloggar, brukar jag tänka att nog vore det ändå roligt att blogga. Igen.
 
Det brukar ta slut förr eller senare, men låt det vara roligt så länge det varar. Men några saker först bara:
 
  1. Fula bilder. En orsak till att jag ofta gett upp med bloggandet är kravet på att ta fina bilder. Och bilder behövs ju - det blir rätt tråkigt annars, men jag tänker köra hårt på iPadbilder med låg kvalitet!
  2. Ingen röd tråd. Med ett tema eller en röd tråd blir jag störd på inlägg som inte passar in. Det finns en orsak till att en gång gav bloggen namnet Uttrycksfullt. Jag uttrycker mig själv här. Gott så.
  3. Inte så seriöst. Jag bloggar lite nu som då med random innehåll just for fun. Kusinvitamin, mamma och systeryster, this is for you!
 

Funderingar, dikter, recept, bilder, dikter och mera tankar, livet. Sånt som snurrar i huvudet en sen lördag morgon.

| |
Upp