I am not ashamed

Den här låten har jag ständigt på hjärnan. Åh, jag skulle vilja ha ett par riktiga högtalare till datorn så skulle jag kunna skruva upp volymen på max! Jag ska önska mig en skiva med Hillsong United till julklapp.

Jag läser en bok också, "Decembergatans hungriga andar" av Ulrika Lidbo. Den handlar om en flicka som vill bli smal, och får ätstörningar. Jag tycker att det där hatet gentemot sig själv som framkommer i boken är så hemskt. Nu hade jag också skrivit ett ganska rätt så långt inlägg om det här ämnet, men jag kom fram till att det var bäst att inte publicera det av olika anledningar.

Vi hade friluftsdag i skolan idag och det var nice! Vi paddlade, vilket var mycket trevligt och roligt. Emma och Ellen som också hade valt paddling tog en massa foton, men jag orkade inte ta med min kamera. Haha, Kim och jag hade också fina samtal under paddlingsturen! Efter skolan gick jag till Mattssons och spanade in matvaror samt köpte en Kalinkayoghurt (de är så goda!) och två äpplen. Sedan joinade mamma och vi köpte bröd. Jag blev nämligen helt brödsugen, så där som man blir... Eller? Jag väl hem för två timmar sedan, men jag har bara hunnit äta och tröga vid datorn.

Jag känner mig alltså väldigt trög och onyttig just nu. Jag borde aktivera mig och göra någonting! Jag promenerade lite i Godby och så paddlade jag väl aktivt i säkert 2 timmar, så någon mera motion hade jag inte tänkt få mig idag. Nå, det får väl bli en trög dag idag då, jag går väl ändå säkert och lägger mig snart... Om en timme eller troligtvis två. Det blir en joggingrunda imorgon bitti i alla fall! Godkväll!
Vardagligt | |
#1 - - emelie:

hihi okej :D

#2 - - Maja.:

Ett par riktigt bra högtalare gör verkligen mycket. Blir en helt annan stämning när det enda man kan höra är musiken och ens tankar bara stängs av för en stund:)

Upp