Jag är normal, normal

Nu har jag struntat i bloggen ett par dagar! Det är så tråkigt att skriva när man vet att ingen läser. Kanske jag ska strunta i om någon läser eller inte, utan bara skriva?

Idag är det tisdag, och mot förmodan blev den här dagen riktigt nice! Vi skulle ha haft friidrott på gymnastik, men vår lärare var borta så vi fick ha vikarie och spela brännboll istället. Sedan på tyska spelade vi memory och på samhälla pratade vi om rösträkning och sådant... De två sista timmarna hade vi profilfysik och jag fick skippa allt som har med svarta hål att göra, och börja räkna mer, lite mer avancerad matte istället! Plus att vi satt och pratade på de timmarna.

Just nu har jag precis ätit lite mellanmål, och näst på programmet är väl bara att tröga framför datorn eller att läsa någon av de fyra böcker jag lånade idag. Ska väl gå ut och gå ikväll sedan, och göra lite mer ingenting. Mitt liv är kanske inte så superroligt, men det är helt okej, om man bortser från att det känns som att jag borde hitta på något roligt som jag vill göra...

Som avslutning vill jag bara säga att nu är jag normal. Äh, ni kanske inte förstår vad jag menar med ordet normal just, men det var det ordet som snurrade runt i huvudet på mig i morse. Jag har gått upp et kilo och nu är jag en normal människa som väger 56 kg. Så ni vet så är det här inget misstag från min sida, det är avsiktligt, obeoroende om jag gillar det eller ej. Jag vet inte ens varför jag skriver det här? Nåja, det här gav i alla fall mig ingen ångest, jag blev bara lite sorgsen. Jag är ju inte tjock direkt. Inte jättesmal heller... Utan helt passlig tycker jag, egentligen. Det är bara det att en period i mitt liv är slut, och en syn på mig själv skall ersättas med en annan. Jag kanske inte ska skriva sånt här här? Det får mig att framstå som jätteytlig, och jag är kanske lite ytlig. Fast så ytlig är jag inte. Idag får jag kanske min nya skolväska från ellos. Hejdå!
Personligt | |
#1 - - Anonym:

har du tyska :O

#2 - - Renée:

Tycker du borde skriva om du tycker att det är kul men om du vill kan vi följa varandra via bloglovin för på så sätt vinner ju båda på det? :)

#3 - - Renée:

SV: hehe okej. ;)

#4 - - dadda:

Sv: Ja den är mysig den låten =) Tack!

Upp