Pappa, det här är till dig

"En god kvinn klarar se sjölv", som mamma brukar säga.
 
 
Nu är den på plats, min nya motor till vindrutetorkarna. Jag vågade inte pröva om den fungerade dock; jag tänkte att det kanske är bäst att ringa och konsultera pappa först, så att jag inte har gjort något riktigt tokigt. Man måste ju pröva att göra saker själv om man ska lära sig någonting - det var till och med riktigt roligt att stå och skruva i vårsolen.
 
 
Här är mina första riktigt egna verktyg, som jag köpte på Motonet i onsdags. De kostade nästan ingenting. Jag misstänker att kvalitéten inte är så hög, men de uppfyllde åtminstone sitt syfte väl.
 
Jag är så glad, och nog lite stolt också, över dagens bedrift. 'Karapoängen' har bara ramlat in den här veckan!
Vardagligt | Karapoäng, Vindrutetorkarmotor | |
Upp