Påskbilder!

Äntligen kommer lite påskbilder! Mera (och finare) bilder hittar ni på Karolinas blogg.
 
 
På fredagen klädde jag och Karolina oss i våra matchande gula klänningar och for iväg till Vasa på EC. Till och med våra pengbörsar var gula.
 
 
Mina kusiner och syskon spelade TV-spel, sina vanor trogna...
 
 
Inga sura miner här inte!
 
 
På lördagseftermiddagen åkte vi till villan. I väntan på att de övriga skulle anlända satt jag och kusinvitamin i bilen och lyssnade till ABBA på hög volym. Coola tjejerna diggade (eeh...).
 
 
Vid villan är det alltid vackert.
 
 
 
Här eldar min tålmodige far påskbrasa. Den var lite svår att få att brinna, men vi fick åtminstone våra korvar grillade, och smörgåsarna med, så vad mer kan man begära? Grillad banan med choklad kanske... Det får väl bli en ny gång.
 
Karolina och jag författade också en sång till påskbrasans ära. Eller ja, i själva verket lånade vi väl nog lite av Danny... Karolina har redan publicerat den, men för den skull kan ju inte jag vara sämre:
 
I'm feeling hot
I'm feeling awesome
Let me explain
this is the reson (pekar på påskbrasan)
I can't breathe
It's amazing
amazing
a-a-a-amazing
 
It's like a force
warming my skin
It's getting warmer from vedin
It's burning like fire
It's coming alive
Tonight it'll be lighting up the sky
 
 
Bilder | Påsk, Påskbrasa | |
Upp