Villaliv

Nu sitter och jag och väntar på tre kusiner. Idag ska vi åka till villan, men vädret är inte lika varmt och fint som utlovat... Här kommer en gammal villa-bild också, med Agnes och Henrik i båten och vi övriga i vattnet. Vi får se om det blir någon simning idag dock. Sen ikväll bär det av mot en annan villa, men då åt Närpes-hållet istället.
 
 
Imorgon ska jag till stan på urvalsprov till speciallärare, en intervju rättare sagt. Sen ska jag faktiskt och titta på en lägenhet, sådär mitt i allt. Spännande, spännande!
 
För övrigt så längtar jag efter mitt sommarjobb. Jag ångrar nog lite att jag valde att börja först i mitten av juli! Vad ska jag göra av alla den här lediga tiden egentligen? (Nå, det löser väl nog sig nästa vecka när jag kommer hem till Åland...)
Vardagligt | Villa | |
Upp