Tekopp med dopp

Jag har känt mig lite dyster de senaste dagarna, så då passade det extra bra att en vanlig, grå och mörk vinterkväll få lite Julia-besök.
 
 
 
Vi drack te, åt smörgåsar och pratade mycket.
 
Så, nu passar jag på att göra lite reklam: Om du någon kväll känner för en kopp te, och en smörgås eller två, hör av dig! På lördag ska jag dessutom troligtvis baka och fylla på mitt brödförråd, så det är fritt fram!
Vardagligt | Julia, Te | |
#1 - - Irene :

Hej de känner jag för :) vi måst ses snart fö
De va länge sen :)

Svar: Ja! Hur har du det någon kväll nästa vecka? ;D
Sophia Lundell

#2 - - Hanna:

Åh så mysigt :D jag borde också komma till din skola och äta! haahaaa... men jag hann aldrig, jag hade ej håltimme då jag trodde. Men snart är jag ju ledig från skolan :D

Svar: Ja, det har jag också tänkt på! När du är ledig måste du absolut komma hit och luncha med mig någon dag! :D
Sophia Lundell

Upp